Más de lo normal

Las horas solo pasan por tu lado sin tocarte mucho, dejándote espacio. Como un susurro. Con sumo cuidado.

… 

Etiquetas: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

About Pau

el peatón de mí es una hormiguita

4 responses to “Más de lo normal”

  1. Xota Xota says :

    Sin palabras me quedo al recibir tus regalos, en forma de sonrisas, de lágrimas, de sueños o de música, que siempre penetra en mis entrañas al saberte a mi lado.

    Non hai dúbidas, todo é transparente. Todo é un baile de pasos máxicos que danzan sobre o tempo. Non se pode estar máis preto dunha persoa, non podemos cosernos máis, porque vivimos un dentro do outro. Cando as certezas falan, é imposible imaxinar un mundo mellor, un lugar mellor e a min afagado, sorprendido, namorado, ilusionado e feliz, abrázome á túa mirada para sempre.

    Sempre vin ese resplandor en ti. Ese que desprendes coa túa soa presenza. Ese que me fala de lugares aínda non soñados, ese que vin aquela tarde de reloxos parados na que Madrid se encheu de maxia sen sabelo. Implacable, destrúes a tristura, apagas as tormentas e eu entrégocheme, porque brillas máis do normal. Brillas como ninguén e máis que ninguén. Cun brillo que nin sequera me atrevín a soñar.

    Coa túa forza fago sonos e coa túa valentía cúmproos.

    TA.-

    • Pau says :


      Aínda non podo creer o que xurdir aquela tarde de frío inverno nunha cidade que pensei extranxeira, cando xa non me adoptaba coma eu pensaba. Cando o seu caos e as pegadas non me pertencían. Houbo un tempo de chuvias e tormentas, de desastres e ventoleiras que me arrastraban a miña terra pra quedar alí para un tempo longo, quen sabe se pra sempre.

      Hoxe vivo nunha casa aquí que me quere, que me pon a súa cara máis amable onde só brila o sol e as nubes toman formas en cor pastel. Hoxe abro os ollos cun sorriso abraiante, porque antes de descubrir o que se esconde trala fiestra aperto o máis bonito que teño. Ti.

      Porque ti brilas, brilas máis do normal. E iso gústame dun xeito descomunal.

      Es ti. Diso estou segura.
      Quédate pra sempre.
      A´*

      (soñándote)

  2. raúl says :

    jo, qué preciosidad, me encantó esta susurrante pareja artística

Responder

